Vedere exterior a salii de evenimente
03.12.2020

Despre restaurantul MiaDora si noul sezon de nunti.

 
Business Class: Citi ani are restaurantul MiaDora? Cum s-a schimbat in tot acest timp?
 
Andrian Buruiana: Brandul MiaDora a aparut pe piata din Moldova in anul 2001. Am început ca un bar si restaurant de 170 m², cu activitate zilnica. Din 2006 ne-am specializat exclusiv in evenimente. Pina in 2015 am efectuat noua renovari majore. Schimbarile au fost enorme. In plus, ne-am extins. Acum suprafata interna este de 2000 m² si zona inconjuratoare este de 3000 m². De atunci am stabilit ca regula sa introducem ceva nou în fiecare an, atit în ​​interiorul restaurantului, cit si în amenajarea exteriorului acestuia, care a devenit de mult timp cartea de vizita al restaurantului MiaDora. In ceea ce priveste echipa, s-a efectuat o munca imensa de-a lungul acestor ani. Probabil, am avut nevoie de primii zece ani pentru a întelege pe deplin industria, principiile de baza ale gestionarii unei întreprinderi de alimentatie publica. Acum echipa MiaDora este formata din profesionisti cu experienta, care isi cunosc perfect domeniul de activitate.
 
Business Class: MiaDora este un brand recunoscut. Ce credeti ca l-a ajutat sa atinga aceasta popularitate?
 
Andrian Buruiana: Cred ca ar fi mai corect sa spunem ca, indiferent de statutul nostru, nu încetam sa depunem toate eforturile pentru a sustine si a dezvolta brandul. Avem 20 de ani de muncă zilnica în industrie în spate, am crescut dintr-un local mic într-unul dintre cele mai cunoscute restaurante din tară, 90% dintre angajati (care în total sunt 45) sunt formati profesional aici, la MiaDora, - aceste cifre spun multe. Nici nu-mi amintesc cite evenimente am organizat, doar nuntile au fost peste 1.500 la numar. Pe parcursul istoriei noastre am învatat mult din propriile greseli, dar în cele din urma am devenit o echipa unita, care simte si întelege profund filosofia si misiunea MiaDora.
 
Business Class: Principalul lucru pe care vizitatorii îl accentueaza atunci cind vorbesc despre restaurantul MiaDora este un exterior frumos si bucate delicioase. Dupa parerea dumneavoastra, care este principala caracteristica a restaurantului MiaDora?
 
Andrian Buruiana: Desigur, acordam mare atentie îngrijirii si amenajarii curtii. Repet, a devenit demult cartea de vizita al restaurantului MiaDora. O curte deosebita si designul special al restaurantului sunt primele lucruri pe care oaspetii nostri le observa imediat ce ne pasesc pragul, cei mai impresionați fiind, desigur, cei care ne viziteaza pentru prima data. Bucataria si deservirea este o alta caracteristica care ne ajuta sa ne mentinem la înaltimea asteptarilor clientilor nostri. Pe linga acestea, cred ca fiecare membru al echipei MiaDora, de la event manager, pina la bucatar si majordom, se afla exact în locul sau, întelege ce si cum ar trebui sa faca, este pe deplin implicat în proces si concentrat pe responsabilitatile sale directe. Aceasta este garantia calitatii si a succesului în industria noastra.
 
Business Class: Cum i-ati descrie pe clientii vostri?

Andrian Buruiana: În primul rind, clientii nostri sunt oaspetii nostri. Explic. MiaDora este deseori aleasa pentru nunti. Întelegem cit de emotionant este acest eveniment, asa ca sustinem cu entuziasm chiar si cele mai ambitioase idei, participam activ la discutii lungi si la o planificare minutioasa. Suntem în permanenta legatura cu clientii nostri, din momentul rezervarii datei evenimentului, pina la ultimul minut al acestuia. Desigur, în tot acest timp dezvoltam o relatie calda si de încredere cu oaspetii nostri, încit acestia devin o parte a familiei MiaDora. Restaurantul MiaDora este deseori ales si pentru aniversari, petreceri corporate si prezentari. Poate parea ca astfel de evenimente sunt identice în ceea ce priveste organizarea, în realitate însa, fiecare dintre ele necesita o abordare individuala, implicare deplina, cooperare si angajament. Cred ca restaurantul MiaDora este ales de cei care îsi doresc sa fie mai aproape de natura si apreciaza privelisti frumoase. Cei care înteleg ce rol au abilitatile si capacitatile echipei în împlinirea ideilor si dorintelor lor. Cei care sunt gata sa ofere invitatilor sai o experienta deosebita. Aceasta include plimbari într-o curte frumoasa, decorata cu o fintina si o cascada, cafea aromata în barul de pe teritoriul restaurantului, posibilitatea de a socializa pe terasa confortabila pentru fumatori, candy bar în aer liber, si, bineînteles, marele eveniment petrecut în sala principala a restaurantului MiaDora.
 
Business Class: Acum, în perioada pandemiei, cum s-a schimbat viata restaurantului MiaDora?
 
Andrian Buruiana: Trecem printr-o etapa foarte dificila nu numai pentru noi, ci si pentru întreaga lume. În perioada de carantina, noi, în primul rind, am facut tot posibilul pentru a ne pastra echipa. Am apreciat-o întotdeauna, pentru ca s-a format timp de 20 de ani, s-a investit mult suflet în ea, si pentru ca fara ea nu concepem succesul în viitor. Si ne-a reusit, pentru ca acum lucram cu aceleasi colegi, si la fel de activ, poate chiar mai intens. Am folosit perioada restrictiilor pentru optimizarea conditiilor sanitare, îmbunatatirea serviciilor, introducerea noilor tehnici de gatit si automatizarea proceselor din bucatarie.
 
Business Class: HoReCa a simtit efectele noii pandemii de coronavirus mai mult decât alte industrii. Cum v-ati simtit în aceasta perioada si ce credeti despre aceasta?

Andrian Buruiana: Daca nu luam în calcul dezastrul care se întimpla în sistemul medicinal si tragedia traita de familiile care si-au pierdut pe cei dragi în timpul pandemiei, atunci putem spune ca din punct de vedere financiar, HoReCa este într-adevar una dintre cele mai afectate industrii. Aceasta situatie a aparut pentru prima data, prin urmare, merita sa o privim ca un examen pentru toti proprietarii si managerii din acest domeniu de afaceri. Personal ma stradui sa sustin acest test cu optimism si sa învat din lectiile pe care le-am primit cu generozitate în ultimele noua luni.
 
Business Class: Adaptindu-va la noile realitati, ce oferte pregatiti pentru clientii vostri în 2021?

Andrian Buruiana: Conform restrictiilor privind organizarea evenimentelor publice, la moment doar 50 de persoane pot participa la ele. Si noi respectam aceasta cerinta. De asemenea, încercam sa facem tot posibilul pentru mentinerea distantei sociale între oaspeti. Si, desigur, acordam o atentie deosebita respectarii standardelor sanitare. Multe evenimente planificate pentru 2020 au fost aminate pina în 2021, asa ca în prezent suntem implicati în pregatirea acestora. Pe linga aceasta exista si comenzi noi. Ne întilnim cu fiecare client în parte, oferim sprijin si sfaturi personalizate. E dificil sa convingi oamenii care visau la un eveniment maret, cum ar fi o nunta, sa reduca numarul de invitati la 50 de persoane. Prin urmare, speram ca în noul sezon lucrurile se vor ameliora si va fi posibil sa lucram în acelasi mod ca înainte de pandemie. Desigur, nimeni nu stie cum va evolua situatia în urmatoarele sase luni, dar la urma urmei, nimic nu dureaza vesnic. Privesc viitorul cu optimism si sper ca în februarie-martie 2021, totul va reveni la normal. Cred ca aceasta perioada dificila i-a învatat pe toti sa se bucure de ceea ce au, de ceea ce îi înconjoara, astfel ca vom începe sa privim diferit lucrurile si evenimentele considerate neimportante sau banale pina acum.